דף נחיתה

דף נחיתה מקצועי, מותאם למובייל ומביא תוצאות.

מה אנחנו עושים

Artboard 6

עיצוב דף נחיתה

עיצוב דף נחיתה לפי המיתוג העסקי של אתר האינטרנט עם שילוב ייחודי כדי לעניין ולגרום ללקוחות להישאר בדף הנחיתה כמה שיותר זמן.

הקמת דף נחיתה

הקמת דף נחיתה עם תוכן שיווקי, תמונות מתחלפות, המלצות לקוחות, פרטי יצירת קשר, סרטונים, אודות, מפת הגעה ועוד.

מעניין אתכם?

פרויקטים נבחרים

element-dots-g

פיצ׳רים באתר האינטרנט

כל הפיצ׳רים החדשניים והפלאגינים המתקדמים ביותר

element-x-g
דף נחיתה

כל דפי הנחיתה כוללים:

מעניין אתכם?

שירותים נוספים

בניית אתר תדמית

אתר תדמית הוא אתר אשר מטרתו היא להציג את העסק והשירותים שלכם לקהל הלקוחות. אתר תדמית הוא ״כרטיס הביקור״ של העסק שלכם.

Artboard 3

חנות וירטואלית

אתר חנות הוא אתר אשר מטרתו היא למכור מוצרים אונליין. חנות וירטואלית מחוברת למערכת סליקה אשראי, חשבוניות דיגיטליות וניהול מלאי מוצרים.

Artboard 5

בניית אתר מורכב

אתר מורכב הוא אתר אינטרנט המשולב עם פיתוחים בהתאמה אישית. בדרך כלל חיבורים ל- API, פיתוח מחשבונים, מנועי חיפוש, מערכת תרומות ועוד.

מבנה דף נחיתה ממיר

בעבר דף נחיתה היה בנוי לרוב באחד משני האופנים הבאים: או דף קצר מאוד שכולל סרטון/כמה משפטים + הנעה לפעולה וטופס הרשמה לתפוצה או דף נחיתה ארוך מאוד עם פירוט אינסופי של המוצר והתועלות שלו עד שאנשים כבר נרדמו באמצע העמוד, ברחו החוצה או נשטף מוחם עד שקנו את המוצר. דפי נחיתה מודרניים היום לא רק אטרקטיביים יותר בנראות שלהם, אלא גם תמציתיים ורלוונטיים יותר למצב העכשווי שבו לאנשים אין סבלנות לקרוא יותר מדי מידע וקולע בעצם לרגש שלהם.

המבנה המומלץ של דף נחיתה כיום

דף נחיתה מודרני יכלול כותרת ראשית, כותרת משנה אחת או שתיים, מעט בוליטים שיהוו את התועלות של המוצר או השימוש בו, הנעה לפעולה ואולי גם סרטון / תמונה ראשיים. אפשר להוסיף גם חוות דעת של לקוחות לגבי השימוש במוצר, אולם סרטונים שלהם יהיו אמינים ורציניים יותר מאשר סתם תמונה של מישהו עם התגובה שלו כמו שעשו בעבר. כמו כן בדפים ארוכים יותר כדאי יהיה לכלול כמה הנעות לפעולה לאורך העמוד, אולם כיום דפי הנחיתה קצרים ותמציתיים יותר.

האם כדאי לכלול סרטון בדף הנחיתה שלנו?

סרטון מכירה קצר ומקצועי ידוע כתוספת כוח משמעותי לכל דף נחיתה. הסרטון יכול להעלות את אחוזי ההמרה בדף לא משנה אם מדובר בהשארת פרטים או מכירה של מוצר / שירות מסוים עליו משלמים ישירות דרך האתר. הרעיון הוא ליצור אמון מול הקהל שלכם, וודאי אם הם רואים אתכם בפעם הראשונה. סרטון מסייע בהעלאת האמון בצורה מהירה וטובה יותר מאשר בטקסט כתוב רגיל.

מעקב תמידי ושיפור ביצועים

אחד הדברים החשובים בכל דף נחיתה שאתם יוצרים הוא לוודא שאתם שותלים קוד אנליטיקס ומבצעים מעקבים אחר הפעילות בעמוד. למשל כמה זמן שהייה באתר, כמות הכניסות, כמות האנשים שהשאירו פרטים וכו'. את רוב הדברים הללו תוכלו לעשות בחינם באמצעות גוגל אנליטיקס אולם אם תצטרכו שמתכנת יכין עבורכם קוד מעקב עדיף יהיה להשקיע בכך כמה מאות שקלים ולהשתמש במעקב על מנת לשפר ביצועים לאורך זמן.

אקסייל תשמח לסייע לכם בהכנת דף נחיתה ממיר, מקצועי ואיכותי במחירים ידידותיים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.