פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק למיתוג עסקי וקבלת לידים

איך אנחנו עושים את זה?

Artboard 8

למידה והקמה

פרסום בפייסבוק דורש למידה של התחום והמיתוג של העסק שלכם. לאחר מכן אנו מציבים מטרות ויעדים שיווקיים ולפיו בונים את הקמפיינים.

מדידה ושיפור

יכולות המדידה מאפשרות לנו לבחון איזה מהקמפיינים עובדים יותר טוב ומביאים קהל יותר רלוונטי. לאחר שינויים ושיפורים, ניתן לקבל תוצאות טובות יותר.

מעניין אתכם?

פרויקטים נבחרים

element-dots-g

פרסום בפייסבוק עם מקסימום תוצאות

מה כולל פרסום ממומן בפייסבוק אדס

element-x-g
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק אדס

מעניין אתכם?

שירותים נוספים

Artboard 7

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. ע״י פרסום בגוגל ניתן להגיע ללקוחות אשר צריכים את השירות או המוצר שלכם.

Artboard 13

קידום אורגני

קידום אורגני הוא כלי שיווק שבאמצעותו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת שיטות קידום אורגני SEO.

Artboard 9

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. פרסום באינסטגרם מביא למיתוג העסק ומגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים.

פרסום בפייסבוק בחברת אקסייל

פרסום בפייסבוק היא אחת מטכניקות הפרסום המובילות באינטרנט כיום ועסקים רבים פעילים מאוד בפייסבוק באמצעות פרופילים ודפים עסקיים וזאת על מנת לקדם את המוניטין והעסק שלהם. על מנת לקדם את העסק בפייסבוק תצטרכו לשחק עם הכלים הנכונים במגרש המשחקים של הפייסבוק. פייסבוק היא רשת חברתית ובנויה מאנשים היוצרים פרופילים ומשתפים תוכן. עם שיתוף התוכן והאפשרויות להגיב, לאהוב ולשתף סטטוסים של פרופילים אחרים, נוצרות מעורבויות שבונות יחסים, דעות, דיונים ועוד. אתם רוצים להיות שם ובהקשר טוב.

פתיחת עמוד עסקי

השלב הראשון שיהיה עליכם לעשות הוא לפתוח דף עסקי לעסק שלכם. לאחר שפתחתם פרופיל בפייסבוק תוכלו לפתוח בחינם עמוד עסקי הקשור בעסק שלכם. לתת לו את שם העסק (ואולי גם משפט נלווה המשמש כסלוגן שלכם) ולשייך אותו לקטגוריה המתאימה. לאחר שבניתם את העמוד תוכלו לעצב אותו, לשדרג אותו וכמובן גם להזין בו תוכן ולמלא אותו. לאחר שתמלאו אותו בתוכן תוכלו להתחיל להשקיע בפרסום העמוד והבאת קהל אוהדים.

כיצד להביא קהל לעמוד העסקי שלנו?

לאחר שבנינו את העמוד העסקי, עיצבנו אותו והזנו בו מעט תוכן. הגיע הזמן להתחיל לפרסם אותו. כמובן שבמהלך הפרסום של העמוד והבאת האוהדים אליו אתם צריכים להמשיך להזין תוכן בעמוד באופן תדיר. עדיף סטטוס אחד ליום-יומיים אולם איך שתרגילו את הקהל שלכם כך יהיה אופן הפעולה הטוב ביותר עבורכם. שימו לב כי סטטוס בשבוע יהיה מעט מדי ולא תהיה מספיק פעילות בעמוד. בקרו בקבוצות דיון הגיבו וצרו לעצמכם שם, המליצו לאנשים להצטרף לעמוד שלכם לקבלת עדכונים נוספים. כמו כן תוכלו לבצע קידום ממומן לקידום העמוד שלכם. תוכלו לשתף את העמוד באתר שלכם או קישורים לעמוד מכתבות אורח שתפרסמו ברשת. כך לאט לאט תבנו את הקהל שלכם ותוכלו לבנות עמם יחסים.

פרסום בפייסבוק יהיה אפקטיבי רק כאשר תבנו יחסים עם הקהל שלכם:

חלקו טיפים בעלי ערך, הקימו תחרויות נושאות פרסים והגיבו באדיבות ובמהירות לגולשים שלכם. פתחו אתם יחסים טובים וכך תוכלו לקדם שירותים ומוצרים שלכם. חברת אקסייל דיגיטל – סוכנות דיגיטל לעסקים אשר מתמחה בשירותי שיווק ופרסום באינטרנט ותשמח לתת לכם שירותי פרסום בפייסבוק ברמה הגבוהה ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.