fbpx

עמוד נחיתה

שירותי עמוד נחיתה

אקסייל דיגיטל מומחים במתן שירותי עמוד נחיתה
Artboard 3

חנות וירטואלית

אתר חנות הוא אתר אשר מטרתו היא למכור מוצרים אונליין. חנות וירטואלית מחוברת למערכת סליקה אשראי, חשבוניות דיגיטליות וניהול מלאי מוצרים.

Artboard 6

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה הוא אתר אשר מטרתו היא להופיע בשיווק דיגיטלי. לאתר זה יגיעו כל הלקוחות הפוטנציאליים מהפרסום ודרכו ישאירו לכם פרטים ליצירת קשר.

Artboard 7

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. ע״י פרסום בגוגל ניתן להגיע ללקוחות אשר צריכים את השירות או המוצר שלכם.

Artboard 8

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. פרסום בפייסבוק מתבצע בדחיפה ללקוחות אשר מתעניינים בשירות או המוצר שלכם.

Artboard 13

קידום אורגני

קידום אורגני הוא כלי שיווק שבאמצעותו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת שיטות קידום אורגני SEO.

Artboard 14

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי בולט ועוצמתי ע״י עיצוב קונספט ושפה גרפית ייחודית ולאחר מכן עיצוב לוגו, עיצוב אתרים, מוצרי דיגיטל ומוצרי דפוס.

מעניין אתכם?

פרויקטים נבחרים

element-dots-g

פיצ׳רים בניית אתר מכירות

כל הפיצ׳רים החדשניים והפלאגינים המתקדמים ביותר

element-x-g

בניית אתר תדמית

הקמת דף נחיתה

מעניין אתכם?

לקוחות ממליצים

עמוד נחיתה בחברת אקסייל

אחד האתגרים היותר גדולים של כותב תוכן הוא להביא את הגולש לבצע פעולה מסוימת. זו גם המטרה של עמוד נחיתה בדרך כלל. בעוד מאמר תוכן רגיל לאתר מיועד לתת מידע/טיפים וערך לקורא וההנעה לפעולה היא בעיקר כללית או פחות אגרסיבית מאשר בעמוד נחיתה, הרי שבדף הנחיתה הוא צריך להיכתב כולו בצורה שיווקית מתוך קידוש המטרה האחת של דף הנחיתה, בין אם זה להשאיר פרטים בעמוד, להוריד מוצר או לרכוש מוצר.

איך בנוי עמוד נחיתה בדרך כלל?

עמוד נחיתה יכלול מספר אלמנטים חשובים שבדרך כלל תמצאו אותם בכל עמוד נחיתה. אלו הם כותרת ראשית, כותרות משנה, סרטון מכירה, מעט מידע על המוצר/השירות, תועלות של המוצר, לקוחות ממליצים וכמובן מספר הנעות לפעולה וקישוטים דקורטיביים. בדרך כלל דף הנחיתה לא יכלול עמודים נוספים או קישורים לעמודים חיצוניים כיוון שאז אתם מאבדים את המומנטום עם הלקוח והפעולה שאתם רוצים שהוא יבצע.

טיפים חשובים לתכנים בדף הנחיתה:

  • השתמשו בכותרת ראשית בולטת בחלק העליון של העמוד – היא תתפוס את תשומת לבו של הגולש ואם היא תהיה מספיק מעניינת ורלוונטית לסיבה שבגינה הוא הגיע לדף הוא ימשיך לקרוא קצת מתחתיה.
  • השתמשו בכותרות משנה, במיוחד אם מדובר בעמוד נחיתה יחסית ארוך – בדרך כלל לאנשים אין סבלנות היום לדפי נחיתה ארוכים וגם סביר להניח שלא יבזבזו זמן רב לקרוא בהם גם אם המוצר/השירות מעניינים אותם והתוכן שהזנתם בעמוד הוא מלאכת מחשבת. במידה והדף נגללה קצת מעבר למסך הראשון שהגולש רואה עם הכניסה לעמוד כדאי לשלב מעט כותרות משנה לצורך רפרוף.
  • שימו דגש על אלמנטים שמוסיפים אמינות – לדוגמה הוספה של סרטון של בעל העסק מדבר מוסיף אמינות, הוספה של לקוחות ממליצים, במיוחד אם מדובר בסרטונים מצולמים בהחלט מוסיף אמינות. כתבות שבוצעו בתקשורת ועוד.
  • שמרו על קו אחיד. אם אתם מדברים ביחיד אז לאורך כל העמוד כתבו ביחד. אם אתם כותבים בגוף שלישי אז לאורך כל העמוד הקפידו על כך.

היתרונות בעבודה מול כותב תוכן מנוסה:

אקסייל דיגיטל מתמחים בבניית דפי נחיתה כולל שירותי קופירייטינג לעמוד נחיתה. כותב טוב מבין את ההבדל בין כתיבת מאמר תוכן אינפורמטיבי לכתיבת תוכן שיווקי לעמוד נחיתה וכיצד צריך להיות בנוי עמוד נחיתה טוב וממיר. לפרטים נוספים צרו קשר ואשמח לתת לכם שירות.

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות: שיחת טלפון | וואטסאפ | פייסבוק מסנג׳ר | טופס יצירת קשר

בלוג דיגיטלי

דברו איתנו

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לא מצאתם מה שאתם צריכים?

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון לעסק שלכם.