עמוד נחיתה בחברת אקסייל
אחד האתגרים היותר גדולים של כותב תוכן הוא להביא את הגולש לבצע פעולה מסוימת. זו גם המטרה של עמוד נחיתה בדרך כלל. בעוד מאמר תוכן רגיל לאתר מיועד לתת מידע/טיפים וערך לקורא וההנעה לפעולה היא בעיקר כללית או פחות אגרסיבית מאשר בעמוד נחיתה, הרי שבדף הנחיתה הוא צריך להיכתב כולו בצורה שיווקית מתוך קידוש המטרה האחת של דף הנחיתה, בין אם זה להשאיר פרטים בעמוד, להוריד מוצר או לרכוש מוצר.
איך בנוי עמוד נחיתה בדרך כלל?
עמוד נחיתה יכלול מספר אלמנטים חשובים שבדרך כלל תמצאו אותם בכל עמוד נחיתה. אלו הם כותרת ראשית, כותרות משנה, סרטון מכירה, מעט מידע על המוצר/השירות, תועלות של המוצר, לקוחות ממליצים וכמובן מספר הנעות לפעולה וקישוטים דקורטיביים. בדרך כלל דף הנחיתה לא יכלול עמודים נוספים או קישורים לעמודים חיצוניים כיוון שאז אתם מאבדים את המומנטום עם הלקוח והפעולה שאתם רוצים שהוא יבצע.
טיפים חשובים לתכנים בדף הנחיתה:
- השתמשו בכותרת ראשית בולטת בחלק העליון של העמוד – היא תתפוס את תשומת לבו של הגולש ואם היא תהיה מספיק מעניינת ורלוונטית לסיבה שבגינה הוא הגיע לדף הוא ימשיך לקרוא קצת מתחתיה.
- השתמשו בכותרות משנה, במיוחד אם מדובר בעמוד נחיתה יחסית ארוך – בדרך כלל לאנשים אין סבלנות היום לדפי נחיתה ארוכים וגם סביר להניח שלא יבזבזו זמן רב לקרוא בהם גם אם המוצר/השירות מעניינים אותם והתוכן שהזנתם בעמוד הוא מלאכת מחשבת. במידה והדף נגללה קצת מעבר למסך הראשון שהגולש רואה עם הכניסה לעמוד כדאי לשלב מעט כותרות משנה לצורך רפרוף.
- שימו דגש על אלמנטים שמוסיפים אמינות – לדוגמה הוספה של סרטון של בעל העסק מדבר מוסיף אמינות, הוספה של לקוחות ממליצים, במיוחד אם מדובר בסרטונים מצולמים בהחלט מוסיף אמינות. כתבות שבוצעו בתקשורת ועוד.
- שמרו על קו אחיד. אם אתם מדברים ביחיד אז לאורך כל העמוד כתבו ביחד. אם אתם כותבים בגוף שלישי אז לאורך כל העמוד הקפידו על כך.
היתרונות בעבודה מול כותב תוכן מנוסה:
אקסייל דיגיטל מתמחים בבניית דפי נחיתה כולל שירותי קופירייטינג לעמוד נחיתה. כותב טוב מבין את ההבדל בין כתיבת מאמר תוכן אינפורמטיבי לכתיבת תוכן שיווקי לעמוד נחיתה וכיצד צריך להיות בנוי עמוד נחיתה טוב וממיר. לפרטים נוספים צרו קשר ואשמח לתת לכם שירות.
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות: שיחת טלפון | וואטסאפ | פייסבוק מסנג׳ר | טופס יצירת קשר