fbpx

בניית דף נחיתה

שירותי בניית דף נחיתה

אקסייל דיגיטל מומחים במתן שירותי בניית דף נחיתה
Artboard 3

חנות וירטואלית

אתר חנות הוא אתר אשר מטרתו היא למכור מוצרים אונליין. חנות וירטואלית מחוברת למערכת סליקה אשראי, חשבוניות דיגיטליות וניהול מלאי מוצרים.

Artboard 6

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה הוא אתר אשר מטרתו היא להופיע בשיווק דיגיטלי. לאתר זה יגיעו כל הלקוחות הפוטנציאליים מהפרסום ודרכו ישאירו לכם פרטים ליצירת קשר.

Artboard 7

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. ע״י פרסום בגוגל ניתן להגיע ללקוחות אשר צריכים את השירות או המוצר שלכם.

Artboard 8

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. פרסום בפייסבוק מתבצע בדחיפה ללקוחות אשר מתעניינים בשירות או המוצר שלכם.

Artboard 13

קידום אורגני

קידום אורגני הוא כלי שיווק שבאמצעותו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת שיטות קידום אורגני SEO.

Artboard 14

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי בולט ועוצמתי ע״י עיצוב קונספט ושפה גרפית ייחודית ולאחר מכן עיצוב לוגו, עיצוב אתרים, מוצרי דיגיטל ומוצרי דפוס.

מעניין אתכם?

פרויקטים נבחרים

element-dots-g

פיצ׳רים בניית אתר מכירות

כל הפיצ׳רים החדשניים והפלאגינים המתקדמים ביותר

element-x-g

בניית אתר תדמית

הקמת דף נחיתה

מעניין אתכם?

לקוחות ממליצים

בניית דף נחיתה בחברת אקסייל

בשונה מאתר אינטרנט הכולל דפים רבים – בניית דף נחיתה הוא דף אחד ויש לו מטרה אחת. המטרה הזו יכולה להיות לשווק מוצר / שירות או מפגש / כנס כלשהו, היא יכולה להיות השארת פרטים של הגולש באתר ואתם תחזרו אליו והיא יכולה להיות השארת פרטים של הגולש בעמוד לצורך בניית רשימת תפוצה. בכל המקרים הבאים יש כמה נקודות חשובות לבניית הדף ולהצלחתו.

הנעה לפעולה בדף נחיתה

אחד הדברים החשובים ביותר הוא הנעה לפעולה. אנו כבני אדם מתוכנתים לעשות מה שאומרים לנו, מה שמכוונים אותנו. לפחות כך רוב בני האדם בתת המודע שלהם. כאשר אתם מוסיפים הנעה לפעולה לדף הנחיתה אתם מגדילים את הסיכוי שמישהו ישאיר פרטים או ירכוש את המוצר בעמוד שלכם וממקסמים את הביצועים של העמוד. כדאי גם להוסיף אלמנט של דחיפות כמו "המבצע נגמר בעוד X ימים" או "נותרו Y עותקים אחרונים…"

הוספת מתנות

כדי לגרום לאנשים להשאיר פרטים בעמוד הנחיתה שלכם צריך מניע חזק. לעתים כאשר מדובר באיש מקצוע המספק את השירותים שלו ייתכן והספקת השירות באופן מידי ובמחיר אטרקטיבי תהיה מניע מספיק חזק ללקוח לפעול ולהשאיר את פרטיו באתר או להתקשר ישירות אל בעל המקצוע. כאשר מדובר בנושאים אחרים מוטב להציע מתנות כלשהן לשפר את אחוז ההמרה בדף: כלומר שובר הנחה, מוצר דוגמית במשלוח עד הבית, ספר דיגיטלי, קורס דיגיטלי ועוד.

רשימת יתרונות של המוצר / השירות

כל דף נחיתה המקדם מוצר או שירות צריך לכלול רשימה של יתרונות. מצד אחד כדאי להציג הרבה יתרונות ומצד שני אתם לא רוצים דף נחיתה ארוך מדי ועמוס באלמנטים כיוון שהגולשים נוטים לברוח מהר מעמודים כאלה ולהיות פחות סבלניים. מומלץ להציג בין 5 ל-10 בוליטים של יתרונות המוצר/השירות וכיצד הם הולכים להשפיע לטובה על החיים של הלקוח.

עיצוב ומבנה

העמוד לא צריך להיות ארוך מדי כפי שאמרנו. טוב להדגיש את הכותרות בעמוד וכותרות ראשיות צריכות לבלוט גם בגודל הטקסט אל מול הטקסט הרגיל. כדאי להוסיף אלמנטים גרפיים לעמוד לשפור העיצוב שלו אך שלא ייווצר עומס רב של פרטים בעיניו של הגולש ויסירו את תשומת הלב שלו מהמטרה. אנו בחברת אקסייל דיגיטל נשמח לספק לכם שירותי בניית דף נחיתה מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לשוחח אתכם ללא התחייבות.

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות: שיחת טלפון | וואטסאפ | פייסבוק מסנג׳ר | טופס יצירת קשר

בלוג דיגיטלי

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה

אחד האתגרים היותר גדולים של כותב תוכן הוא להביא את הגולש לבצע פעולה מסוימת. זו גם המטרה של עמוד נחיתה בדרך כלל. בעוד מאמר תוכן

קרא עוד

דברו איתנו

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לא מצאתם מה שאתם צריכים?

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון לעסק שלכם.