בניית אתרים למרפאות בחברת אקסייל
ישנם תחומים שבהם כל מה שקשור בפרסום תכנים, הצגת מידע או גוף מסוים, צריכים להיעשות בצורה מדויקת, מדוקדקת ועדינה יותר. כך בתחום הרפואה. ישנן לא מעט קליניקות פרטיות, לצד פורטלים ובלוגים של תוכן רב בתחום הרפואה כאשר חשוב לזכור כי יש ענפים רבים בתחום הרפואה, תחומי התמחות שונים וקהלי יעד שונים, אולם דבר אחד משותף לכולם והוא שמדובר בנושא שמשפיע באופן ישיר על חיי אדם. על כן בניית אתרים למרפאות או בכלל בתחום הרפואה צריך להיעשות בצורה נכונה, מקצועית ואיכותית.
מבנה האתר וצעדים ראשונים
מבנה האתר תלוי בסוג האתר והמטרה שלשמה הוא הוקם. אתר של מרפאה או קליניקה פרטית יהיה שונה מפורטל בנושא בריאות או אתר שמציע תוספים או מוצרים מסוימים בתחום הבריאות. בניית אתרים למרפאות הינו הליך שישים דגש על אפשרות הרשמה וניהול המשתמש באתר. כאשר לקוחות הקליניקה יוכלו בקלות למצוא היכן להתחבר באתר, להזמין תורים, להתכתב עם הרופא שלהם ואפילו להוריד מרשמים מהאינטרנט לטובת רכישת כדורים או טיפול מסוים. כמובן שהאתר צריך להיות מעוצב בצורה נוחה עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, גלישה מהירה, ניווט נוח ויעיל וכמובן חשוב להתקין גם תוסף נגישות לבעלי מוגבלויות.
מערכות הזמנת תורים וניהול משתמשים
אחד הדברים החשובים ביותר לכל מרפאה היא לאפשר ללקוחות שלה להזמין תורים. אם בעבר היה צריך להתקשר במיוחד בטלפון ולבזבז את זמנה של הפקידה בקביעת תור, הרי שכיום באמצעות מערכת ניהול תורים חכמה שניתן להטמיע באתר, בצירוף מערכת CRM לניהול לקוחות, ניתן לאפשר ללקוחות להזמין תורים בהתאם לתורים הפנויים בקליניקה. המערכת אף תשלח תזכורת ללקוח לפני התור כדי לאשר אותו ובכך תוכלו למקסם וליעל את זמן העבודה של הרופא וצוות העובדים במרפאה.
הזנת תכנים באתר ובניית אמון עם הלקוחות
לבסוף חשוב לכלול תכנים באתר אולם כפי שאמרנו בתחילת המאמר, התכנים בנושאים רפואיים חייבים להיות אמינים, מדויקים ולאחר בדיקה מעמיקה של הנושא. לרוב יהיו אלה כותבי תוכן שיכתבו עבורכם את התכנים ולכן חשוב לעבוד מול כותבים בעלי ניסיון בכתיבה בתחום הרפואה.
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות: שיחת טלפון | וואטסאפ | פייסבוק מסנג׳ר | טופס יצירת קשר