fbpx

בניית אתרים למעצבי פנים

שירותי בניית אתרים למעצבי פנים

אקסייל דיגיטל מומחים במתן שירותי בניית אתרים למעצבי פנים
Artboard 3

חנות וירטואלית

אתר חנות הוא אתר אשר מטרתו היא למכור מוצרים אונליין. חנות וירטואלית מחוברת למערכת סליקה אשראי, חשבוניות דיגיטליות וניהול מלאי מוצרים.

Artboard 6

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה הוא אתר אשר מטרתו היא להופיע בשיווק דיגיטלי. לאתר זה יגיעו כל הלקוחות הפוטנציאליים מהפרסום ודרכו ישאירו לכם פרטים ליצירת קשר.

Artboard 7

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. ע״י פרסום בגוגל ניתן להגיע ללקוחות אשר צריכים את השירות או המוצר שלכם.

Artboard 8

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. פרסום בפייסבוק מתבצע בדחיפה ללקוחות אשר מתעניינים בשירות או המוצר שלכם.

Artboard 13

קידום אורגני

קידום אורגני הוא כלי שיווק שבאמצעותו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת שיטות קידום אורגני SEO.

Artboard 14

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי בולט ועוצמתי ע״י עיצוב קונספט ושפה גרפית ייחודית ולאחר מכן עיצוב לוגו, עיצוב אתרים, מוצרי דיגיטל ומוצרי דפוס.

מעניין אתכם?

פרויקטים נבחרים

element-dots-g

פיצ׳רים בניית אתר מכירות

כל הפיצ׳רים החדשניים והפלאגינים המתקדמים ביותר

element-x-g

בניית אתר תדמית

הקמת דף נחיתה

מעניין אתכם?

לקוחות ממליצים

בניית אתרים למעצבי פנים בחברת אקסייל

כיום כל איש מקצוע צריך אתר אינטרנט. ניתן להשתמש באתר כדי לבנות תיק עבודות ולהציגו ללקוחות פוטנציאליים, להביא תנועת גולשים מכל רחבי הארץ (והעולם) ללא מגבלה דמוגרפית וכמובן לבנות קהל עוקבים שיעקוב אחרינו, ילמד מאתנו ובבוא הזמן יהפוך ללקוח שלנו. אתר האינטרנט של החברה עובד עוברנו 24/7 ויכול לשמש כמסנן השיווקי העיקרי של העסק שלנו במדיית האינטרנט. הנה כמה טיפים עבור בניית אתרים למעצבי פנים.

הגלריה – החלק המרכזי באתר

עיצוב פנים הוא תחום נהדר שבו איש המקצוע צריך לשלב בין יצירתיות, טרנדיים עיצוביים עדכנים, אמונות רוחניות שונות (כמו פאנג שוואי למשל) והעדפות הלקוח. לבסוף צריכה לצאת יצירה שגם המעצב יהיה שלם איתה וגם הלקוח יהיה שבע רצון ממנה. את עבודות עיצוב הפנים שעושה המעצב וכדי להציג אותן ללקוחותיו הוא מצלם תמונות של החלל המעוצב ומעלה אותן אל תיק העבודות שלו – דהיינו: הגלריה באתר האינטרנט שלו. כך הוא יוכל להציג את תיק העבודות בפגישה פרונטלית מול לקוח, להציג לו דוגמאות אפשריות ורעיונות לעיצובים פוטנציאליים לפי קטגוריות ועל הדרך גלריה זו תשמש כתיק עבודות עבור לקוות פוטנציאליים שטרם נפגשו עם המעצב, הגיעו אליו לאתר ורוצים להתרשם מהעבודות שלו.

הוספת מידע אודות העסק ושירותיו

מלבד הגלריה שתשמש כחלק העיקרי באתר ככל הנראה חשוב להוסיף מידע אודות העסק ושירותיו. המידע חשוב מאוד גם לאמינות של האתר בעיני גוגל, גם לאמינות של האתר בעיני הגולשים, גם לקידום האורגני של האתר ובאופן כללי הלקוחות הפוטנציאליים רוצים לקרוא עליכם ואילו שירותים אתם מספקים לפני שיזמינו את השירות שלכם. הם רוצים לקרוא אודות הניסיון שלכם, תחומי ההתמחות שלכם, השירותים השונים שאתם מספקים, האזורים בהם אתם מספקים את השירות שלכם, מה מייחד אתכם ביחס לאחרים ויתרונות נוספים בעבודה אתכם. כדאי להוסיף המלצות של לקוחות קודמים וכמובן בלוג מאמרים שימשוך קהל נוסף של גולשים ממנועי החיפוש.

שיפור חוויית המשתמש באתר

לבסוף חשוב לדאוג לשיפור חוויית המשתמש באתר כדי לא להפסיד לקוחות פוטנציאליים על אתר מוזנח או לא מותאם למאה ה21. כך למשל תרצו שמהירות הטעינה של האתר תהיה מספיק גבוהה ולכן תרצו שהאתר יישב על שרת ייעודי מהיר ואיכותי. תרצו שהאתר יהיה מותאם לגלישה במובייל ובמסכים שונים, תרצו שהעיצוב של האתר יהיה מזמין ונעים, להוסיף תוסף נגישות לאתר לבעלי מוגבלויות הגולשים באינטרנט ועוד.

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות: שיחת טלפון | וואטסאפ | פייסבוק מסנג׳ר | טופס יצירת קשר

בלוג דיגיטלי

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה

אחד האתגרים היותר גדולים של כותב תוכן הוא להביא את הגולש לבצע פעולה מסוימת. זו גם המטרה של עמוד נחיתה בדרך כלל. בעוד מאמר תוכן

קרא עוד

דברו איתנו

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לא מצאתם מה שאתם צריכים?

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון לעסק שלכם.