פתרונות דיגיטל לאדריכלים
חנות וירטואלית
אתר חנות הוא אתר אשר מטרתו היא למכור מוצרים אונליין. חנות וירטואלית מחוברת למערכת סליקה אשראי, חשבוניות דיגיטליות וניהול מלאי מוצרים.
דף נחיתה
דף נחיתה הוא אתר אשר מטרתו היא להופיע בשיווק דיגיטלי. לאתר זה יגיעו כל הלקוחות הפוטנציאליים מהפרסום ודרכו ישאירו לכם פרטים ליצירת קשר.
פרסום בגוגל
פרסום בגוגל הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. ע״י פרסום בגוגל ניתן להגיע ללקוחות אשר צריכים את השירות או המוצר שלכם.
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. פרסום בפייסבוק מתבצע בדחיפה ללקוחות אשר מתעניינים בשירות או המוצר שלכם.
קידום אורגני
קידום אורגני הוא כלי שיווק שבאמצעותו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת שיטות קידום אורגני SEO.
מיתוג עסקי
מיתוג עסקי בולט ועוצמתי ע״י עיצוב קונספט ושפה גרפית ייחודית ולאחר מכן עיצוב לוגו, עיצוב אתרים, מוצרי דיגיטל ומוצרי דפוס.
מעניין אתכם?
פיצ׳רים בניית אתר מכירות
כל הפיצ׳רים החדשניים והפלאגינים המתקדמים ביותר
בניית אתר תדמית
- עיצוב רספונסיבי מותאם למובייל
- פאנל ניהול אתר בעברית
- ממשק ניהול תוכן אלמנטור
- עמודי תוכן: דף הבית, אודות, יצירת קשר וכו׳
- לחצני התקשרות במובייל
- לקוחות ממליצים
- גלריית תמונות / וידאו, שיתוף בפייסבוק
- כלי נגישות אתרים בסיסי
- כלי קידום אתרים YOAST
- חיבור Google Analytics
- אבטחת אתר אינטרנט
- מודול CACHE להאצת מהירות האתר
הקמת דף נחיתה
- עיצוב רספונסיבי מותאם למובייל
- פאנל ניהול אתר בעברית
- ממשק ניהול תוכן אלמנטור
- סליידר תמונות מתחלפות
- אודות העסק ושירותיו
- לחצני התקשרות וטופס יצירת קשר
- לקוחות ממליצים
- כלי נגישות אתרים בסיסי
- כלי קידום אתרים YOAST
- חיבור Google Analytics
- אבטחת אתר אינטרנט
- מודול CACHE להאצת מהירות האתר
מעניין אתכם?
לקוחות ממליצים
בניית אתר תרומות בחברת אקסייל
גיוס תרומות הוא חלק חשוב מפעילותן של עמותות רבות. התרומות אותן מגייסים הולכות לחשבון העמותה שהוקמה ללא מטרת רווח, אלא לצורך קידום עזרה לזולת, לבעלי חיים, לסביבה או לקידום רעיון כזה או אחר. אנשים המתחברים לרעיון ולפרסומי העמותה והאג'נדה שלה יכולים לסייע לה על ידי תרומות. כל תרומה תתקבל בברכה, החל מסכומים קטנים ובוודאי בסכומים גדולים שיכולים לעזור משמעותית. בעידן הדיגיטל שאנו חיים בו כיום ניתן להיעזר באינטרנט כדי לגייס תורמים רבים לעמותה, להביא לידי דעת הקהל את ההכרה בעמותה ובפעילותה ולהרחיב את קהל העוקבים והאוהדים של העמותה ובסופו של דבר של רשימת התומכים בה. הצעד הראשון הוא בניית אתר תרומות מקצועי ואיכותי שיהווה כפלטפורמה אליה נשלח את הגולשים כדי להכיר את העמותה ולאפשר את גיוס התרומות.
מי עומד מאחורי האתר ומדוע חשוב לתרום לנו?
לצד דברים חשובים כמו בניית אתר מהיר, רספונסיבי ועם חוויית משתמש ברמה גבוהה חשוב לדאוג גם לתכנים טובים באתר החברה. ישנם תכנים מסוימים שחשוב מאוד לדאוג להם בראש ובראשונה, זאת כדי שהקהל יכיר מי היא העמותה, מה החזון שלה, עבור מה משמשים כספי התרומות, היכן היא פועלת ועוד. חשוב לאנשים לדעת למי הם תורמים ולאן הכסף הולך כיוון שיש לא מעט אנשים וגופים הפועלים במסווה של עמותה, "מגייסים תרומות" ומכניסים את הכסף לכיס או עושים בו שימושים אחרים.
הצגת האפשרויות לביצוע תרומה
חשוב לכלול באתר מגוון אפשרויות לביצוע תרומה. יש אנשים שיעדיפו לתרום 10 שקלים או 20 שקלים ואחרים ירצו לתרום סכומים יותר גבוהים. ניתן גם לשכנע אנשים לתרום יותר על ידי מתן מתנה מסוימת. לדוגמה: מכירה של חבילת שוקולדים עם דובי במחיר גבוה יותר מהרגיל, כך שהתורם גם ייהנה ממחווה יפה מהעמותה וגם תרומה. יש המגייסים תרומות לא רק עבור עמותה אלא לצרכים שונים כמו הוצאה לאור של ספר שתמיד חלמו עליו ואינם רוצים לממן את הוצאתו לאור, כמו למשל פיתוח של מוצר מסוים ועוד.
אפשרות תשלום מאובטחת ונינוחה
חשוב לספק באתר מגוון אפשרויות לתשלום כמו פרטים להעברה בנקאית בעילום שם, כמו תשלום באשראי במערכת מאובטחת המחוברת לאתר ועוד.