fbpx

בניית אתרים לחברות תיירות

שירותי בניית אתרים לחברות תיירות

אקסייל דיגיטל מומחים במתן שירותי בניית אתרים לחברות תיירות
Artboard 3

חנות וירטואלית

אתר חנות הוא אתר אשר מטרתו היא למכור מוצרים אונליין. חנות וירטואלית מחוברת למערכת סליקה אשראי, חשבוניות דיגיטליות וניהול מלאי מוצרים.

Artboard 6

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה הוא אתר אשר מטרתו היא להופיע בשיווק דיגיטלי. לאתר זה יגיעו כל הלקוחות הפוטנציאליים מהפרסום ודרכו ישאירו לכם פרטים ליצירת קשר.

Artboard 7

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. ע״י פרסום בגוגל ניתן להגיע ללקוחות אשר צריכים את השירות או המוצר שלכם.

Artboard 8

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. פרסום בפייסבוק מתבצע בדחיפה ללקוחות אשר מתעניינים בשירות או המוצר שלכם.

Artboard 13

קידום אורגני

קידום אורגני הוא כלי שיווק שבאמצעותו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת שיטות קידום אורגני SEO.

Artboard 14

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי בולט ועוצמתי ע״י עיצוב קונספט ושפה גרפית ייחודית ולאחר מכן עיצוב לוגו, עיצוב אתרים, מוצרי דיגיטל ומוצרי דפוס.

מעניין אתכם?

פרויקטים נבחרים

element-dots-g

פיצ׳רים בניית אתר מכירות

כל הפיצ׳רים החדשניים והפלאגינים המתקדמים ביותר

element-x-g

בניית אתר תדמית

הקמת דף נחיתה

מעניין אתכם?

לקוחות ממליצים

בניית אתרים לחברות תיירות בחברת אקסייל

כאשר אנו באים לתכנן את הטיול הבא שלנו לחו"ל לרוב ניכנס לאתרי תיירות פופולריים ונחפש אחר אופציות טובות. חלקן מאותם אתרים בנויים בקונספט של חברות תיירות אשר תוכלו ממש להזמין דרכן טיולים מאורגנים במסלולים קבועים מראש וחלק מהאתרים הינם בלוגים ופורטלים בנושא תיירות, שתוכלו למצוא בהם המלצות למקומות שווים לבילוי. לאחר מכן תוכלו עם המידע שלמדתם לבנות את מסלול הטיול שלכם ולהתארגן על טיסות, לינה, אטרקציות ועוד.

דגשים חשובים בניית אתרים לחברות תיירות מקצועי

  • העשירו את המידע באתר – אחד הדברים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות הוא להעשיר את המידע באתר. כאשר מדובר בתיירות אנשים רוצים לראות גם תמונות וסרטונים ולא רק מידע טקסטואלי על המקום. כמובן שגם המידע עצמו הוא חשוב מאוד ומה שאנשים קוראים ולומדים על המקום בסופו של דבר אולם העשרת המידע תיצור תחושת סיפוק והנאה גדולה יותר בקרב הגולשים שיחזרו לבקר אצלכם כדי ללמוד על מקומות חדשים שכדאי לבקר בהם.
  • דאגו להתאמה רספונסיבית של האתר – לפחות חצי מהגולשים בממוצע עושים זאת באמצעות הסמארטפון שלהם ואתם לא רוצים לאבד את אותם גולשים פוטנציאליים מכיוון שהאתר לא מותאם למובייל.
  • אם יש לכם הצעות – הבליטו אותן. אם אתם משווקים טיסות, טיולים לחו"ל, בתי מלון או אטרקציות בחו"ל אתם רוצים להבליט את השירותים וההצעות שלכם בצורה ברורה. כמו כן לבנות את האתר בצורה כזו שתפעל לטובת קידום אותה מטרה ולבנות את "המסנן השיווקי" באתר וההנעה לפעולה לטובת זה.
  • מומלץ לאפשר לאנשים להירשם לתפוצה ולבנות מעין מועדון לקוחות דיגיטלי לאתר. בכל פעם שיש כתבה או יעד חדש שסיקרתם, הצעה חדשה לטיול מאורגן או מבצעים חמים תוכלו לעדכן את קהל היעד שלכם ברשימת התפוצה בלחיצת כפתור.

שפרו את חוויית המשתמש באתר על ידי הצעת קופונים, מבצעים ועוד

שיפור חוויית המשתמש באתר יכולה לסייע גם לקידום האורגני של האתר אבל גם לאחוז ההמרה באתר. כלומר באחוז שבין כמות הגולשים באתר לכמות הלקוחות המגיעים מהאתר. גם אם האתר שלכם הוא בלוג או פורטל תוכן בנושא תיירות ואתם לא מציעים טיסות לחו"ל או טיולים מאורגנים תוכלו להציע קופונים, מבצעים והצעות מיוחדות באמצעות תוכניות שותפים וכך גם להכניס כסף דרך האתר שלכם וגם לשפר את חוויית המשתמש ולהציע משהו נוסף לגולשים שלכם.

ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות: שיחת טלפון | וואטסאפ | פייסבוק מסנג׳ר | טופס יצירת קשר

בלוג דיגיטלי

עמוד נחיתה

עמוד נחיתה

אחד האתגרים היותר גדולים של כותב תוכן הוא להביא את הגולש לבצע פעולה מסוימת. זו גם המטרה של עמוד נחיתה בדרך כלל. בעוד מאמר תוכן

קרא עוד

דברו איתנו

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לא מצאתם מה שאתם צריכים?

צרו עמנו קשר בטלפון: 058-5552545 או השאירו פרטים ונמצא את הפתרון לעסק שלכם.